تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

روحانی وارد رشت شد

  • کد خبر : 48581
  • 15 اسفند 1397 - 10:09
روحانی وارد رشت شد

به گزارش جمهوریت ; رئیس‌‌‌جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، صبح چهارشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان گیلان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی، وارد فرودگاه سردار جنگل در رشت شد. به گزارش ایلنا، افتتاح و بهره‌‌‌برداری از چندین طرح و پروژه توسعه‌‌‌‌ای استانی […]

به گزارش جمهوریت ;

روحانی وارد رشت شد

رئیس‌‌‌جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، صبح چهارشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان گیلان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی، وارد فرودگاه سردار جنگل در رشت شد.

به گزارش ایلنا، افتتاح و بهره‌‌‌برداری از چندین طرح و پروژه توسعه‌‌‌‌ای استانی و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌‌‌گذاری استان و همچنین نشست شورای اداری استان گیلان از جمله برنامه‌‌‌های این سفر دو روزه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی است.

روحانی در فرودگاه رشت، مردم استان گیلان را مرزدار و میهمان‌نواز توصیف کرد و درباره اهداف سفر به این استان گفت: این سفر برای افتتاح پروژه‌های بسیار مهمی است که در سفر استانی قبلی به مردم استان وعده داده شده بود و طی امروز و فردا بخش بزرگی از این پروژه‌ها افتتاح می‌‌‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح خط آهن قزوین – رشت و آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن رشت به آستارا جزو مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در جریان سفر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس‌‌‌جمهور افزود: همچنین در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که مدنظر قرار گرفته است، در شورای اداری استان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=48581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰