تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4
عضو هیات رئیسه مجلس:

قیمت مرغ پر کشیده ؛ مطالبات کشاورزان هم پرداخت نشده

  • کد خبر : 204496
  • 15 مرداد 1402 - 11:57
قیمت مرغ پر کشیده ؛ مطالبات کشاورزان هم پرداخت نشده
علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ در کشور، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت نشده است.

جمهوریت-عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ در کشور، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت نشده است. علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر قانون اساسی، گفت: قانونگذاری برعهده مجلس است و مجلس نیز حکیم است و کار لغو انجام نمی دهد.

وی افزود: در مورد مصوبه گذشته مجلس در خصوص مناطق آزاد هیات نظارت نظر مخالف خود را به شورای نگهبان اعلام کرد و آن مصوبه رد شد اما حالا چه اتفاقی رخ داده است که دولت لایحه جدیدی آورده است و آیا این کار که مجددا مجلس رأی دهد و هیات نظارت با آن مخالفت کند با حکمت مجلس در مغایرت نیست؟

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در خصوص ۷ منطقه آزاد که با مصوبه قبلی مورد تصویب قرار گرفت و هیات نظارت نیز با آن موافقت کرد هنوز اقدام ویژه ای صورت نگرفته و باید دولت گزارش دهد که چرا اقدام مثبتی صورت نگرفته و آن مناطق چه وضعی دارد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با انتقاد از افزایش قیمت مرغ نیز، گفت: مرغ پر کشیده است و قیمت آن به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده و دولت و به ویژه وزارت جهاد کشاورزی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خانه ملت، رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد نیز در تذکری در جلسه علنی با اشاره به افزایش قیمت مرغ و مطالبات کشاورزان و گندمکاران خواستار رسیدگی سریع دولت به این موضوع شد.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=204496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰